Tämän viikon ColorMe weekly #16-haasteen inspiraationa on aivan uskomattoman kaunis narsissikuva. En edes yritä ottaa omalla pikkudigilläni kuvia noin läheltä, se vaan ei yksinkertaisesti onnistu, ainakaan minun taidoillani. Mutta narsissikuvan herkät ja lämpimät sävyt toivat mieleeni nämä kaksi kuvaa jotka otin loppukesästä 2009 katariinanniemessä. (Samalta reissulta on tämän postauksen heijastuskuva.)

(This weeks inspiration-picture in ColorMe weekly #16 is an amazingly beautiful close up shot of a daffodil. I won't even try to take pics like that  with my little camera, it's just impossible, at least for me. But the delicate colors of the daffodil-picture reminded me of these two shots that I took in a sea-side-park few years back. ) 

 

 

Rakastan tuota isoa tammea joka puistoa rakentaessa säästyi, nyt se seisoo yksinään keskellä nurmikkoa ja vartioi koko puistoa. Olisin halunnut hääkuvamme otettavaksi sen alla, mutta valitettavasti silloin aurinko paistoi liian voimakkaasti ja kuvat otettiin läheisessä metsikössä.

(I love this big oak tree that was spared when they built this park. Now it stands alone and guards the whole area. I wanted our wedding pics to be taken under this tree but unfortunately the sun was too bright that day and the pictures had to be taken in a nearby forest instead.)

 

 

Ihastuin lätäkön pohjalla oleviin lehtiin ja olisin halunnut onnistua tämän kuvan ottamisessa paljon paremmin. Olen kuitenkin ihan tyytyväinen kuvan pehmeään värimaailmaan.

(I fell in love with the leaves in the bottom of this puddle, and I would have wanted this pic to turn out a lot better than it did. However, I'm fairly happy with the soft colors in this one.)

 

Lisää kauniita kuvia ja väripaletteja täällä: / More beautiful pictures and color pallettes in here: